Wednesday 22 August 2012

Domino


1.
Hei,
Colectia de coliere "Domino" am realizat-o acum ceva timp si a fost inclusa in portofoliu meu pentru universitate, insa parca niciodata nu am gasit momentul perfect pentru a v-o prezenta.

Nasturasi colorati, suruburi, paiete, cheite de la lacate demult pierdute, monede vechi, margelute perlate, stickere cu mesaje vesele, toate au fost elemente ce si-au gasit locul intr-unul dintre coliere.
Sunt o fire extrem de critica si totusi, aceste coliere reusesc sa ma multumeasca deocamdata.
Haha, nu stiu cate dintre voi se imagineza purtand suruburi la gat, mama cu siguranta a fost oripilata de idee:)), insa am vrut sa imbin metal, plastic,argintiu, auriu, culoare in asa fel incat sa compuna un tot echilibrat.

2.Vandut.


3.

                                                                                 4.

5.

Take risks. Experiment more.

Preturi la cerere si mai multe poze la petite.aimee@yahoo.com

Sper ca v-am incantat un pic.

Pe curand,

Rox.

2 comments:

  1. Salut! Nr. 1, 4 si 5 sunt cele mai originale modele. Foarte interesante!

    http://thekityshoesworld.blogspot.ro/

    ReplyDelete